zondag 24 juni 2018

Bloghop Kimya!!! Swappies


Hoi allemaal zegt de birthday girl !!!!

Gisteren hadden we weer een dt dag , dit was weer super gezellig .
Elke dtdag doen we swappies maken voor elkaar .
En elke keer is het een drama wat moet ik nu toch maken en geven haha.

En het leuke is dat we met onze swappies een bloghop houden!!!!

Dus kom je van MARTINE haar blog zit je op de goede weg en anders even weer terug naar het Kimya blog!!

Ik heb gekozen voor een zomerse label met het zeepaardje uit de nieuwe digiset van SomeOddGirl .
En de label zit aan een blokzak met een leuke inhoud .

Ik heb de voor kant van de labels eerst bestempeld , stempel is van Joydesign, besprayt  met de micamist van Nuvo , en daarna nog met de shimmerpowder erover heen.

De inhoud is :
Een  Glazen drinkflesje met daarin , meloensnoepjes en een vlindermasker, leuke zomerse pailletten mix en een pakje taxi .


Heerlijk zomers toch ?
Vergeet niet bij iedereen een reactie te plaatsen als je voor de prijs wilt meedoen ;)
Hop nu maar verder naar MARGREET , veel plezier met hoppen !!
Ik ga relax mijn verjaardag vieren , mooie zondag allemaal.


26 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze ontzettend leuk.
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Miranda

Esther verloop zei

eerst gefeliciteerd en wat een vrolijkheid hier.
Wat is dit zeepaardje cute zeg.
Echt leuk geworden

Crealian zei

Ooo wat leuk! Die zet ik ff op mijn lijstje voor de afscheidscadeautjes van de juffen/meesters hoor😊

Enne..... gefeliciteerd🎉

Claudia's kaartjes zei

Super tof. Mooi tag !!! Nog een leuke en zoning zondag
Nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Martha zei

Wat een leuk pakketje is dit geworden, heel leuk om te krijgen :)

Wilma van Bergen zei

Vrolijke tropische verrassing. Super leuk😊

Coby van der Kooi zei

Super gave tags

Sylvia de Bruin zei

Vrolijke verrassing heel mooi gedaan erg zomers

weitjes zei

Wow, ook al zo vreselijk leuk,echt te gek weer.En ik word er helemaal vrolijk van !XXX

Krista zei

Zo leuk!wat een zomerse verrassing!!

Crea Ankie zei

Supermooi Christa !!

Petra zei

Gefeliciteerd ! En wat een leuk idee.

Gozien zei

Weer zo'n leuk cadeau, super leuk label

Marloes-Je zei

Zomerse verrrassing. Heerlijk die kleuren, gave label!

Anita Wiegers zei

Zomers en wat een leuke tag om een cadeau mee te versieren heerlijke kleuren

Channah zei

Ook alweer zo'n leukerd en ook nog lekker

Willeke zei

Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie label en in totaal een prachtig cadeau.

Mieke zei

Wat een heerlijk, kleurrijk geheel.
En zo mooi gemaakt net een prachtige label.
Van harte gefeliciteerd en een leuke dag vandaag!

Henneke zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met deze super leuke creatie, het leuke is dat hij echt heel anders is dan de vorige maar toch ook weer super lief :)

Glenda de Heide zei

Eerst wil ik je even feliciteren met je verjaardag!

Wat een super zomers cadeautje! Dat zeepaardje is zooooooo cute! Een heel vrolijk geheel is het geworden.

Veel liefs Glenda

Helen van de Kamp zei

Wat een heerlijk zomers geschenkje om te mogen krijgen, erg leukm

Jenny Noorloos zei

Hey Christa, ik weet bijna niet meer wat ik moet zeggen, want hoe leuk is dit allemaal! En btw, nog VAN HARTE GEFELICITEERD, zeg, met je verjaardag!!! Jullie maken dat ik weer zin krijg om ook weer mijn blog te gaan schrijven! (Door omstandigheden lag dat een beetje stil hier...) Ik word weer zo gemotiveerd door jullie prachtige creaties! En deze van jou is wel superleuk en zo vrolijk! Ik kan me levendig voorstellen hoeveel plezier jullie gehad moeten hebben afgelopen zaterdag!
Ik ga gauw verder, maar kom nog terug om de rest van je blog te bekijken!
Lieve groet, Jenny

Freubeltjecreatief zei

Wat een leuke vrolijke kleuren, doet mij echt denken aan de zomer!

Gina Bloyaert zei

Dag Christa,
Wat een leuk en mooi zakje zeg heb jij gemaakt!.
Denk dat er meer dan de meiden vd groep plezier gaan hebben met jouw cadeautje!!
Mvg gina

Gina Bloyaert zei

Dag Christa,
Sorry je vergeten te feliciteren met je verjaardag!.
Mvg gina

Wybrich zei

Weer iets heel anders dan de anderen, maar ook zo ontzettend leuk. Prachtig label heb je eraan gemaakt!