zondag 26 november 2017

DT dag van Kimya 25 november

Hoi allemaal,

Vandaag een post met mijn swapkadootje voor mijn lieve Kimya collega's.
Ik zag bij Kim zo leuk boekje met een lip balsem erin, ik dacht dat is een leuk kado om te geven.

Beetje op de hand alles uitgemeten en het boekje bekleed met Tilda papier.

Op de voorkant een cute rendier van SomeOddGirl
Sweet Deer.
Het rendier met de Tansai Gambi ingekleurd en erom heen met de nuvo cristal drop bewerkt.
Onder het rendier een sierlijk ovaal van memorybox.
Aan de zijkant een leuke bloemen toef.


De binnenkant ,zie je hoe de lippen balsem verpakt zit.
Er achter zit een ritsje gemaakt met een stans van crealies, zo kan je de balsem eruit halen zonder het hele doosje te slopen.


Hier onder mijn massa produktie hahaha



Ik had ze verpakt in de blokbodem zakjes met een wit rood draad , daar door heen twee kerstzuur stokjes een bel en een cute rendieren tagje.




Misschien vind je het leuk om langs mijn Kimya collega's te hoppe, zo kan je zien wat we allemaal voor elkaar hebben gemaakt .
Op het Kimya blog kun je ze vinden ;) 

XX Christa

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een schatjes zijn het geworden !
grtjs, martina
x

Trijntje zei

Wat eenprachtige kaarten superleuk gemaakt. En wat heb je een mooie poes. Lijkt op die van ons. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje