donderdag 12 oktober 2017

DT Kimya-DT SomeOddGirl - Especially for you

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag 8 Oktober was mijn vriendin Martine jarig.
Speciaal voor haar deze gemaakt, ze heeft op haar verjaardag op Terschelling een Run gedaan, dus vandaar deze leuk hardloopster van SomeOddGirl .


Deze grote thee zak gedecoreerd met de leuke spullen van Kimya verpakkingen.


Het scrap papier wat ik gebruikt heb is van Scrapberry Nature's.
Heel wat laagjes opgebouwd waar ik van hou ;) .

Tussen het papier zit het leuke fijne tule, ik heb de lichtblauwe gebruikt, je ziet het alleen niet heel goed op de foto.
Kimya heeft nu ook dat gave gaas lint, in drie verschillende kleuren , ik heb de witte gebruikt.


Wat ik altijd wel leuk vind is dingen iets meer persoonlijker te maken.
Met het kraft vlaggetje lijn de naam van de jarige in gestempeld en met de nuvodrops Cristal wat mooie parels gemaakt .


Het leuke papieren lint met Especially for you over het leuke gaas geplakt.
Wist je dat er ook papieren linten zijn met kerst teksten , oww zo leuk en alles verkrijgbaar bij Kimya.


Zelf ben ik gek van glitters, over de wired mesh een strook van het super leuke glitterlint en daar een parelstreng overgeplakt.
En je hele lijf doet mee , overal glitters na het plakken , ik hou ervan .


Op de hoek twee tags geplakt met daarop een lieve knoop met handmade with love, strikje van jute touw.
In de gaatjes van de labels mooie organza lint en ijzerdraad met pailletten .
Leuke balletjes aan koord vast gezet aan het label.
En een sportieve schoen bedel van Creatotaal


In de bloemen toef een mooie spiraal en een foam-takje.

En in de thee zak zat een doosje met natuurlijk thee.
Dit doosje ook bekleed met het papier van scrapberry's.
Bovenop het lichtblauwe tule , een prachtige veer , een spiraal , een hartje en niet te vergeten de happy birthday rietjes,


Aan de onderkant een leuk lintje met de tekst packed with love!
En een dikke kus sticker.


En ik had er nog een grote zak pepernoten omhuld met chocolade bij het pakket gedaan, als dat geen smikkelen is .
Fijne dag allemaal 
XX Christa


           
                                    

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt tof

Awesome card. Well done
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be