zondag 24 september 2017

DT-Kimya Doedag project 23 september




Hoi allemaal .

Vandaag wil ik jullie mijn doedag projekt van Kimya laten zien.
Gisteren hadden we een geweldig dag in Arkel.

Sandra had dit geweldige doosje verzonnen en samen met haar mocht ik deze workshop geven .
En het werd een herfstdoosje met daarin een klein minialbumpje van kleine blokbodem zakken.


Omdat het een klein doosje is heb ik gekozen voor de mini Gorjuss Girls, deze passen perfect daarin.


Voor op het dekseltje wat gave artikelen gebruikt van Kimya.
De houtnerf rietjes , mooie gesmookte label , het lint , noem maar op.


 Als je het doosje opendoet zie je album erin zitten het is vastgeplakt in het doosje en dicht gestrikt met lint.



Het papier wat we gebruikt hebben is van Craft Emotions, heerlijk in de herfst thema , waar we nu ook volop in zitten .
Al was het gisteren een geweldige nazomer dag.


Wat leuke labels met de tekst Happy harvest , want ja in de herfst word er ook geoogst .


Aan de andere kant labeltjes met wat raffia.
Spinnetjes hier en daar kunnen niet ontbreken.


Leuke pompoenen en verschillende Gorjuss girls, maken het herfst tafereeltje mooi af.


Dit was mijn Kimya Doedag projekt, ik hoop dat jullie het leuk vonden en een beetje in de herfst sfeer komen.
XX Christa