donderdag 17 augustus 2017

DT-Kimya Waving Hello!!

Hoi allemaal,

Wie vind zeethema's nou niet leuk, ik ben er gek van.
En dan met zeemeerminnen helemaal.

Een tijd terug heb ik van die grappige koffertjes gekocht , dit is de kleinste maat.
Ik had er eerst een idee mee met een soort van trappetje eruit laten komen maar toen dacht ik een soort van halve carrousel idee met kleine vlopjes.

Het laatste werd het dus.


Ik heb stroopwafel zakjes gebruikt , deze zijn mooi soepel en zijn makkelijk te bewerken.
Eerst snij je aan de open kant  10 cm breed.


Zo hou je de dichte kant heel, snij de boven kant recht
af zodat het papier gelijk is.


Nu snij je vlopjes van 6 cm , dus 10 cm hoog  x 6 cm breed


Ik heb een trappetje gemaakt van 14 cm x 10 cm en ril op 1 cm , je plakt om en om dicht , zodat je een soort carrousel heb , zie foto onder.


Plak de vlopjes over de stroken hou de opening recht voor je .


Voor dat je het in het koffertje plakt eerst de bladzijdes met design papier bewerken , of wat je maar wilt.


Ik heb alles beplakt met het mooi Scrapberry papier Ocean Enchantment.


Je plak de bladzijdes in het midden van het koffertje met tape en lijm , wees geduldig , was ik dus niet haha, laat het goed drogen voordat je de rest wilt decoreren.

Op de bovenkant van het koffertje hb ik en mini Gorjuss girl gebruikt , Awashed.
Ik heb haar met Tansai Gambi ingekleurd, de staart met wat stickles bewerkt .
Echt visnet met daarin wat visjes van een Marianne design stans , de ocotopus in van Joy Design.


De binnenkant ook met een stuk visnet beplakt, en hier ook een stempel afdrukje van de Gorjuss Girl zeemeermin Awashed.
Wat mooie blauwe pailletten.


In de vlopje zitten kraft tags met daarop mini zeemeerminnen van de Greetingfarm gestempelt.
Deze mini meerminnen bewerkt met de Nuvo pearl drops.
Wat blauwe tule en met een touwtje een leuk bedeltje van Creatotaal bedels aan de tag bevestigt.



Met de Nuvo Mousse Pacific Teal de bandjes ingesmeerd, krijgt beetje ouder look daardor.


Wat blauw groene curly pins gebruikt, beetje het zeewier idee .
Wat foam balletjes en hier ook boven op de blauwe pailletten gebruikt.
En een blauw tekst bindertje , deze zijn nog niet zo lang te koop, deze zijn zo leuk om te gebruiken.


Het papier wat ik gebruikt heb is uit een paper padje maar je heb ook groot pakket , ook super mooi om te gebruiken.


Hoop dat jullie mijn zee tafereeltje weer leuk vonden , hebben jullie vragen, hoor ik ze graag.
XX Christa


                                     

Geen opmerkingen: