dinsdag 18 juli 2017

GastDT Crealies- Geniet ervan!

 Hoi allemaal ,

Vandaag ben ik een Gast bij Crealies en heb deze zomerse kaart gemaakt.
Het papier is van Pebbles Sunshiny days, nou het papier is heel zomers, super vrolijk.

Ik ben begonnen met een vierkante kaart en deze met het leuke papier in lagen op te bouwen.

Het afdrukje is van SomeOddGirl Beachy Tia .
Eerst heb ik haar met de Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 35 uitgestanst.
Met de tansai Gambi het plaatje ingekleurd.


Met de mooie Uno stans no. 36 en met de Set of 3  stansen no. 36, deze volle bloemen gemaakt.
De blaadjes heb ik omgebogen met een sate prikker, en met wat nuvo drops glitters de bloemblaadjes bewerkt, dit geeft net het leuke glittertje erop.


Tussen de laagjes design papier heb ik de leuke Decorette stans no. 11 geplakt .
Deze bubbels zijn super leuk voor zomerse of zwemkaartjes .


Het zonnetje de Double Fun stansen no. 12 op de leuke tekst geplakt , ik heb er een soort van tag mee gemaakt.
In het zonnetje de tekst "Geniet ervan!" deze komt uit de set Tekst & Zo stempels Divers 11


Nog een foto op zij, zo kan ik het beste laten zien dat ik op het zonnebrilletje gloss heb gebruikt zodat het net lijkt of ze echt glazen heeft.


Hoop dat jullie mijn zomerse kaart leuk vonden en tot de volgende keer .
XX Christa

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze werd helemaal leuk ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

martine zei

Wat een liefje..

martine zei

Wat een liefje..