vrijdag 21 april 2017

DT SomeOddGirl- Grandma's Garden

Hoi allemaal,

Kort geleden vroeg een goede vriendin aan mij Chris kan jij een mooie kaart maken voor mijn vriend zijn oma, ze word 90 jaar.

Vind dat altijd best wel pittig , ken de persoon zelf niet , dus ja wat voor kleurtjes , onderwerp.
Ik had een Digi van SomeOddGirl de leuke GRANDMA'S GARDEN echt een leuke oma stempel.


De grote tag en cijfers zijn van Dutch Doobadoo.
Sierovaal van sizzix.
Mooie grote papieren doillie, en mooi rozenband lint.
Een kant stans van Creative exprssions.



Ik heb oma ingekleurd met de Tansai gambi en met wink of stella wat glittertjes aangezet.
De bloementjes iets meer glitters met de Stickles.


Mooie bloemen en een lieve tekst.


Nog een mooie bedel gebruikt van Creatotaal bedels.



Super leuk geworden toch!.
Mijn vriendin vond het geweldig en ik denk oma ook wel ;)

Komen jullie gezellig langs op onze Facebook Community, leuke nieuwtjes en wedstrijden en natuurlijk mooie creaties van het DT en de leden van de groep.
XX Christa


1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuke kaart met dat lieve omaatje erop Christa. Mooi ingekleurd en leuk gedecoreerd. Fijn dat je vriendin er tevreden over was ;p
Lieve groetjes Miranda