donderdag 20 oktober 2016

DT-Studiolight Merry Christmas

Hoi allemaal.

Wat ik zo leuk vind is een speciaal kadootje te maken voor de kerst.
Met de FrozenForest lijn van Studiolight kom je al een heel eind.
Prachtige lijn met zoveel mogelijkheden.

Ik ben begonnen met de  CARDSHAPFF03 over te trekken op wit kaart karton , 1 dubbele en 1 enkele.
Dan teken je uit het basispapier wat kleinere sterren.
Daarna de sterren eerst met het basispapier geplakt , de BASISFF226 en BASISFF227.


Ik heb dus de dubbele sterren met de vouwlijn aan de bovenkant en de enkele ster een kwartslag draai gegeven zodat het een vollere ster word.
Met een brede strook van vel BASISFF227 iets gevouwen  , de onderkant uit gestanst met STENCILFF16 .


De blokbodem zak vullen met wat lekkers, ik heb gekozen voor mintballen en drie zakjes chocomelk, de zak vouw je iets om en met wat dubbelzijdig tape vouw je de gestanste strook over de gevouwen zak.


Op de ster een plaatje uit vel EASYFF539 geplakt en de tekst Happy New year uit STENCILFF13 uit goud papier gestanst.


 Onderaan de zak heb ik nog een schattig hertje geplaatst deze komt uit STENCILFF13, het hertje wat bewerkt met wat bruine inkt en met een witte stift.


Wat vinden jullie ervan, dit is toch ook leuk om voor de kerst te krijgen, even weer iets anders.
XX Christa