dinsdag 16 augustus 2016

DT-Studiolight-Voor Oma

 Hoi allemaal,

Wat een geweldig lijn die Romantic Summer en die stanzen ILOVEIT!!.

Ik heb deze kaart voor mijn oma gemaakt zij is 18 augustus jarig en wilde iets anders dan bloemen maar toch met bloemen ;).

Ik ben begonnen met de Dutch Shape Art Ornament A5 van Dutch Doobadoo deze in drieën gemaakt en met het prachtige basis papier van Studiolight de vakken gemaakt.



Het middelste stuk met een ovale foto met de STECILRS11 bewerkt.
De rand met een parelstrengel geplakt en de midden stukjes iets bewerkt met een glosspen.


Het eerste deel met de prachtige STENCILRS09 bewerkt, zo leuk de golven met de visjes erin.
Ik heb de visjes nogmaals gestanst , inkleur en er zo overheen geplakt waar de visjes zaten.
Ook hier waterdruppels gemaakt met de glosspen en pareltjes hier en daar geplakt.


Op het derde deel ook de golven stans gebruikt en wat Diecuts uit de STANSBLOKRS29
Onder de happy birthday wat mini pareltjes.


Boven aan de rand heb ik de super gave STENCILRS10 gebruikt , de schelpjes wel uit elkaar gehaald van de rand en zo in stukjes onder het papier geplakt.


Nou ik hoop dat oma het mooi gaat vinden ;)
XX Christa

1 opmerking:

Miranda K zei

ja leuk! groeten miranda k