zondag 1 mei 2016

DT Studiolight- Just for you

Hoi allemaal.

Wie is er nou niet gek van vlindertjes , ik wel en het mooie is dat Studiolight een geweldige clear-stempel set heeft met mooie vlinders , in het groot en klein.

Ik heb een kaart gemaakt met verschillende lijnen van Studiolight, ze zijn goed te combineren zo.

Zal jullie eerst iets leuks laten zien wat ik met de nieuwe vlindertjes heb gedaan.
Als eerste heb ik de vlinders uit STAMPSL135 gestempeld op aquarelpapier , ik heb gekozen voor de drie kleinere vlinders.
De vlinders twee keer gestempeld en ik heb ze ingekleurd met sennelier, uitgeknipt .

Hier onder zie je een foto met twee vlinders deze plak ik op elkaar , ik heb daarvoor een stukje foam gebruikt.
De donkerste vlinder doe je onderop plakken en de vleugels vouw je ook niet om.
De lichte vlinder vouw je iets de vleugels in een bolling en zo plak je de lichte vlinder op de donkere vlinder.


Dit is het resultaat, een geinig effect toch zo.



 Hieronder zie je de drie vlinders die ik voor de kaart heb gebruikt.


De kaart heb ik gemaakt op een dubbele kraft kaart van 15 bij 15 cm.
De randen wat beïnkt dit doe ik ook met het papier, nadat dat je het met een distresser bewerkt heb voor een iets raffelige look.

Op de basis heb ik vel BASISSR215 op de kraft kaart geplakt een stuk tule erover heen.
Vel BASISLH209 heb ik eerst bewerkt met een bloemen rand stempel uit de Chalklijn de STAMPCH99 , bestempelt met een bruine inkt.


In het midden een lichte stuk designpapier uit vel BASISLH211 
Iets onder het midden heb ik kant en lint geplakt, over het lichte vel.
Uit STAPLH1359 het mooie fotoplaatje gebruikt, de randen iets bewerkt met wat tippex.

Wat takjes gestanst en deze achter de foto geplakt.


Een close up van de groene vlinder, het effect is wel heel mooi, geeft de kaart net even iets meer.



 Studiolight heeft ook geweldige stansblokken en daarin zitten ook hele leuke uitdruk stansjes zoals deze twee blauwe harten .
Deze komen uit STANSBLOKLH25.
Er naast een stempel gebruikt uit de La Provance serie , STAMPLP111, hier ook de randen iets bewerkt met tippex, droogt snel ;) .


Hieronder nogmaals een vlinder foto, de vlindertjes heb ik nog iets bewerkt met een molowtow marker , wat stipjes en streepjes gemaakt .


Ik hoop dat jullie weer leuke ideeën ervan krijgen , en laat ze aan ons zien we hebben een FACEBOOK groep , komen jullie gauw langs gezellig .
XX Christa


4 opmerkingen:

ADA zei

Wat een prachtige ingekleurde vlinders, en er een super mooie kaart van gemaakt, fijne week. GROETJES ADA

By Aline zei

Mooi... :D

Unknown zei

Het lijkt wel of de vlinders zo elk moment van de kaart kunnen vliegen. Prachtig

Unknown zei

Het lijkt wel of de vlinders zo elk moment van de kaart kunnen vliegen. Prachtig