woensdag 20 april 2016

Sweet en Stoer!!!

Hoi allemaal, 

Ik mocht weer gast designer zijn bij Crealies, en dat vind ik geweldig leuk.
Ik heb twee kaarten voor het blog gemaakt met natuurlijk Crealies produkten.

 De eerste kaart is een laag op laag kaart gemaakt met
de Crea-Nest-Lies XXL no. 35
Het afdrukje is van Some Odd Girl speciaal voor Janine gemaakt zij was in maart jarig.


De randen van de ovalen heb ik met een distress tool (soort van mini mesje) wat gerafeld. De basis is de grootste ovaal uit cardstock gestanst, daarna 3 kleinere uit design papier en de afdruk uit een bijpassende kleine ovaal. Er tussen heb ik een stuk gaas geplakt.



Ik heb Set of 3 stansen no. 14  gebruikt. In het midden van de harten van de bloemen een gaatje geprikt met een prikpen (of je kan een scherp puntje van schaar of mesje gebruiken) en een aantal meeldraadjes door het gaatje geprikt.
De bloemen heb ik met kit op de kaart geplakt zodat de meeldraden er ook niet meer uit kunnen vallen, deze hechten vanachter in het kit goed vast.


En als takjes heb ik de stansen Duo Dies no. 33 Blaadjes en Duo Dies no. 34 Blaadjes gebruikt, deze heb ik tussen de bloemen geschoven.
Crealies items:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 35 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 35 Double Stitch Ovals Set of 3 stansen no. 14 Bloemen 10 / Set of 3 dies no. 14 Flowers 10
Duo Dies no. 33 Blaadjes 3 / Leaves 3 Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4

Mijn tweede kaart is de  gemaakt met de 
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 2 Wave,
dit zijn zulke mooie tags, heerlijk groot dus je kan er een hoop op kwijt .

Deze tag had ik voor een klasgenootje van mijn zoon gemaakt, dit is een stempel van de GreetingFarm

Een basis tag van cardstock en dan een aantal lagen gemaakt met stoere jongens design papier. Ertussen heb ik de leuke  Decorette stans no. 12 In elkaar grijpende afgeronde vierkanten gebruikt.



Tussen het afdrukje die ik uit de  Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 35 heb gestanst en eronder een iets grotere ovaal uit zwart cardstock wat parelsteentjes erop geplakt.
Ertussen wat paperclips, gemaakt met Set of 3 stansen no. 15 Paperclips.

Allebei deze sets uit zilverpapier gestanst, geeft even het extra aan de kaart, glimt leuk.


Onderaan de tag heb ik de Set of 3 stansen no. 18 Puzzelstukken gebruikt. Het papier had wat cupcakes erop staan en omdat het een jongens tag is wilde ik het niet te lief maken maar zo met de puzzelstukjes valt het wel mee en zie je toch dat een feestelijk geheel wordt.

Bovenaan de tag afgewerkt met een jute touw en een bedel, verder wat glitterlijm.


Crealies items:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 35 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 35 Double Stitch OvalsCrea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 2 Wave
Decorette stans no. 12 In elkaar grijpende afgeronde vierkanten / Decorette die no. 12 Interlocking  Set of 3 stansen no. 15 Paperclips / Set of 3 dies no. 15 Paperclips

Set of 3 stansen no. 18 Puzzelstukken / Set of 3 dies no. 18 Puzzle pieces

Bedankt Annelies dat ik gastdesigner mocht zijn vond het weer super leuk om te doen en voor herhaling vatbaar hoor ;) XX Christa


2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

leuke kaartjes.

grtjs
Claudia

chrilvian zei

mooi kaartje hoor

leuk die puzzelstukjes