maandag 14 maart 2016

DT-Studiolight- Made with love

Hallo allemaal.

Vandaag een kaartje met een combinatie van de prachtige Love and Home serie en paperpad van Studiolight.

Voor deze langwerpige kaart ben ik begonnen met uitsnijden van wit cardstock 16cm bij 8cm.
De kaart heb ik langs de kanten beïnkt met bruin.
Een kleiner stuk scheelt een paar millimeter uit vel BASISLH211 gesneden en op de kaart geplakt.

Uit de paperpad het blauwe vel PPSL28 geplakt, de kleuren uit deze paperpad kunnen heel mooi gecombineerd worden met de basis vellen uit de Love and Home collectie.

Een brede strook groen in het midden en een brede blauwe strook in de lengte , allebei uit paperpad PPSL28 afkomstig.


Over bijna de gehele lengte midden een strook uit BASISLH211 geplakt en bestempeld met  STAMP127LH.
In de stempel set zitten hele leuke randjes waarmee je de kaart een extra kunt geven.


Over het stuk jute heb ik uit vel EASYLH503 het plateau in 3D opgebouw.
Onder het plaatje heb ik wat bloemen en blaadjes versiert.
Boven aan de kaart twee sier parels.


Naast het 3D plaatje heb ik een soort van een bord uit vel EASYLH504 uitgedrukt en met een stempel uit de set STAMPLH126 de tekst "Made with Love "erin gestempeld.


Komen jullie ook gezellig op het Studiolight blog kijken ,  een hoop inspiratie is daar te vinden .
XX Christa

2 opmerkingen:

Mihaela zei

Very beautiful card, Christa!!!

Cards en Box bij Lady M zei

dit is wel een heel mooi kaartje groetjes maartje