dinsdag 10 november 2015

DT Papernest Dolls New Release- I Give You My Heart

Hoi allemaal,

Vandaag komt de nieuwe release van The Papernest Dolls uit en ze zijn me toch schattig.
Heel veel inspiratie voor valentijn .
Ik heb I Give You My Heart stempel ingekleurd met distress inkt.


De basis kaart heb ik uit een Gokreate mal gestanst uit wit cardstock.
Verder heb ik de kaart uit eigen idee lagen opgebouwd.


Papier is van een blokje die ik ooit is heb gekocht bij de trekpleister.
Wat bloemen en gestanste blaadjes van Creative expressions.
Aan de zijkant zie je een halve boog met hartjes dit is een stans van La-La land crafts.
Tekst is van Crealies en onder een houtenhartje met een parelhartje.
Verder wat gaas en parelketting  en Stardust stickles gebruikt op de kaart.

XX Christa

Geen opmerkingen: