woensdag 4 november 2015

DT DutchDoobadoo- Sketch 9 Sinterklaas.

Hoi allemaal,
Vandaag de nieuwe sketch van Dutch Doobadoo .


Met de gave Dutch Doobadoo Dutch Shape Art A5 Book Artikelnummer: 470.713.112, kun je zoveel kanten mee op 

Ik zag dus de sketch en dacht ja de sint komt al weer gauw in ons land , ik maak er een sint en piet boek van.

Als basis kaart heb ik rood stevig cardstock gebruikt en de grootste boek maat overgetrokken.
Een stuk goud gaas erop geplakt, ooit is gekocht in een euro winkeltje zulk grappig spul.

Met designpapier van Studiolight Vintage kerst  iets kleiner boek uit getekend en geknipt  de randen van het papier iets ouder gemaakt met een distresser, de randen beinkt met walnutstain van distress.
Alle randen van het papier maak iets ouder , ik vind dat net dat even meer.

Een stuk papier , nouja eigenlijk een bladzijde uit een piano boek de ene kleinste overgetrokken op papier en uitgeknipt, deze plak je in het midden.
De vouw bladen heb ik iets opgebold ,zodat het een echt boek lijkt.


Het grote rechte stuk zoals op de sketch geplakt alleen ik heb deze in laagjes gemaakt, een stuk jute ertussen.
In de hoek hoort een cirkel , op de Kreadoe heb ik deze super leuke 6002/0478 Noor! design Cutting & Embossing stencil Doilie rond gekocht van Noordesign  .
Ik heb deze in wit cardstock gebruikt en vellum papier, het idee van de kraag van Piet.


 Wat blijven ze ook super leuk toch die Clearstempels Sinterklaas.
Hele leuke teksten zitten erin en de Sint en Piet, voor kinderkaarten super leuk te gebruiken.


Verder heb ik bloemen gebruikt, steranijs,parels,een memoklem , veren en een klein jute zakje van Kimya Verpakkingen.
Lees op het Blog wat je mag doen.
Heel veel succes allemaal met de Sketch Challenge van Dutch Doobadoo
XX Christa

Geen opmerkingen: