woensdag 30 september 2015

DT Studiolight en DT Papernest Dolls- Merry or Bright

Hoi allemaal.

Zijn jullie ook volop met de kerst bezig.
Hier rolt de ene kaart na de andere creatie van de band hihi.

Vandaag heb ik voor jullie een bestaand blauw tasje van Kimya verpakkingen  ,bekleed met het mooie Winter Memories papier van Studiolight en een stempel van The Papernest Dolls Tree Dress Avery

Ik heb eerst een groot stuk papier uitgesneden uit vel BASISWM201.
De randen van het stuk vel met een distresser uit gemaakt en de randen beïnkt met bruin inkt .

Er tussen een middel grote witte papieren doilly.
Daarover heen een stuk papier uit vel BASISWM200.

In de hoek heb ik een snijmal gebruikt van Tim Holtz ,engelen vleugels , deze vleugels bouw je op om ze op elkaar te plakken.
Op de vleugels een Jute strik met een strass steen en scrappersfloss.

Ik heb Tree Dress Avery van de Papernest Dolls ingekleurd met distress inkt.
Onder haar zie je een hele mooie snijmal deze is van Spellbinders.


De uitstans tekst vellen zijn ook zo mooi van Studiolight , deze komt uit vel EASYWM493 en dit is een engelse versie er is ook een nederlandse versie hiervan.


Verder heb ik nog een bloemen stans van Magnolia gebruikt en ook de swirl.
Mooie brad in het hart van de bloemen gezet.
Een sierplak steentjes rand , hoe je dit mag noemen haha, aan de zij kant van het tasje geplakt.
Dit geeft zo leuk effect glittert heerlijk zo.

En nog wat uitdruk bloemen gebruikt, de bloemen heb ik in de hoek geplakt , deze bloemen zitten in vel EASYWM487


Zo heb je een geweldig tasje waar je leuke cadeautjes in kan doen voor de kerst om weg te geven, of om onder de boom neer te zetten.
XX Christa




Geen opmerkingen: