zondag 14 juni 2015

DT-Studiolight - Belangrijke post!


Hoi allemaal ,

Hebben jullie ze al gezien de nieuwste stans blokken van Studiolight ,ze zijn super gaaf.
Er zijn 4 nieuwe stansblokken uit gekomen .
Creative with Chalk, Romantic-pictures, Summer at the Beach en La provence.
Deze stans blokken zijn ideaal ook voor mensen die wat meer beperkt zijn met de handen, alles is al voor uit gestanst je kan het zo uit het papier drukken.

Ik heb dus nu een kaart gemaakt uit STANSBLOKSL11, de Romantic pictures.

Als eerste heb ik een kaart gevouwen uit bruin cardstock.
Jaren geleden heb ik ooit is in een rommel winkeltje van die plastic vierkanten kleedjes gekocht voor weinig.
Dit kleedje heb ik dus nu als de eerste laag gebruikt.
Uit het STANSBLOKSL11 een vel gebruikt, in dat vel zitten verschillende items die je kan verwerken tot 1 kaart.

Wat niet uit het zelfde vel komt zijn de vlinderpost zegels maar zitten wel in het stansblok.
Als je de basis heb opgeplakt in jouw smaak kan je evt je eigen draai er aan geven met leuke embellishments.


Een negatief lint over het foto plaatje heen , die dan door houten en papieren tandwielen en schroefjes worden versiert.
De kleien tandwieltjes en schroefjes komen uit een stans van Marianne Design, ook het tekst stempeltje is van Marianne.

Afgelopen maart in Den Bosch  op een creatieve beurs een zakje met echte oude Hollandse postzegeltjes gekocht, ik vond dit er erg grappig bij staan.

Verder heb ik mijn kaartje versiert met Stickles Stardust voor dat net even meer glitter.


Ik hoop dat jullie wat ideetjes zo opdoen , hoe je een kaart kan maken uit een stansblok, het is super makkelijk en heel snel heb je een hele gave kaart zelf gemaakt.
Veel plezier met knutselen .

XX Christa

Geen opmerkingen: