zondag 19 april 2015

Gast DT Time for magnolia challenge- Shabby chic of Vintage

Hoi allemaal,

Gisteren is de nieuwe Challenge begonnen bij Time for Magnolia Challenge.
Dit is mijn uitwerking geworden , ik heb dus gekozen voor een mix shabby vintage.
De opdracht luid maak een kaart in shabby chic of vintage stijl


Ik had nog een blokje van Prima marketing , vond de kleurtjes zo grappig en goed passen voor dit thema.
Tilda met de tijger ingekleurd met distress inkt.
Verder stanzen van Memory box, creative expressions.

Bloemen ,roosjes en pareltjes, wondgaas, en wat stickles om het af te maken.


XXX Christa

3 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi ingekleurd prachtig kaartje groetjes maartje

Anoniem zei

mooie kaart, en de kleuren vind ik fantastisch!!
gr
Tine

Chantal zei

Ik vind hem werkelijk een juwweltje! Prachtig gedaan weer meis!