dinsdag 28 april 2015

DT Studio SPOTlight !!

Hoi allemaal, 

Vandaag hebben we een gezamenlijke post op het Studiolight BLOG , met onze in de StudioSpot light item Creative with Chalk.


We laten vandaag aan jullie de nieuwe Creatieve with Chalk lijn zien.

Ik heb het cadeau doosje gemaakt de CDCH37 , dit zijn van die leuke doosjes die je leuk kan geven met een inhoud erin.

En dit doosje is ook zo af, dit komt door de mooie vouwlijnen die zo mooi op elkaar zijn afgestemd  , en je kan het verder versieren met eigen inzicht.


Ik heb CDCH37 gebruikt , wat ik zo leuk hieraan vind is dat er een leuk compleet velletje bij zit , zodat je het doosje in de stijl kan oppimpen.

Wat ik heb gedaan is een extra tje , ik heb namelijk de taart stans van Joy gebruikt, en deze verder afgemaakt met pareltjes en stickles.



En ik heb een plastic kantje heb ik ook nog erbij gedaan.
Zo zie je dat je ook dingen erbij kan voegen , of je werkt alleen uit het vel.


 Zo heb je toch een Superrr leuk cadeau om weg te geven.
Vergeten jullie niet bij mijn collega's te kijken op het blog ,ze hebben ook van die gave dingen gemaakt.
XXX Christa


1 opmerking:

Marleen zei

Schitterend gemaakt Christa!
Lieve groetjes, Marleen