dinsdag 20 januari 2015

DT- Papernest Dolls- Zodiac Pisces

Hoi allemaal,

Vandaag een criss cross kaartje voor Marit die haar zwemdiploma A heeft gehaald.

Ik vind net als katten , elfjes engeltjes en feeen ook zeemeerminnen erg leuk .
In de lijn Zodiac van de Papernest Dolls zitten 3 zeemeerminnen , ik heb gekozen voor Pisces , het sterrenbeeld vissen.


Het papier komt uit een lang blok van prima marketing , de stansen zijn van magnolia.


Hier boven zie je een gevuld zakje met lekkere snoep haaien.
Dit zakje schuif je zo in de kaart.


Zodiac Pisces heb ik gekleurd met distress , en de staart heb ik nog wat bewerkt met een molowtow marker , ook wat in het haar.

Verder wat pareltjes en stickles.
XX Christa




2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Jaaa je zegt het helemaal goed, elfjes,
engeltjes, feeën, zeemeerminnen,
helemaal geweldig, ik hou er ook van.
En hoe leuk is het om het dan te
verwerken in je creaties, geweldig,
want het ziet er weer op en top super
uit, heel mooi gemaakt ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Anja v K@@rten zei

Hallo Christa,
Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog :-) en ik ontdek dat jij leuke en heel verzorgde creaties maakt!!!
Creatieve groetjes, Anja