zaterdag 17 januari 2015

DT Let's Get Bizzee-MDF HARMONICABOEKJE HART 3-DELIG


Hoi allemaal ,

Vandaag laat ik jullie het 3 luik met hart van Let's Get Bizzee zien.
Ik was van de week in Anna Paulowna bij Elly  van het Scrap ateljeetje ( verkoopt Let's Get Bizzee) en die had ook zulk gaaf papier van Crate paper KissKiss lijn, het valentijn gevoel.

De afdrukjes zijn digi's van Ppinky dolls zijn ze niet schattig !!.
En ik heb het thema kat gebruikt zoals jullie wel zien , drie Ppinky dolls met schattige katjes  ik moest die maken.


Eerst heb ik de randen van de luikjes bruin beïnkt en helemaal ingelijmd  en zo op het papier geplakt zodat je strak met een mesje om het mdf kan snijden .


Verder opgepimpt met bloemen ,tule, parels , stickles stardust, enamel frantage.
Poezen stanzen van Cheerylynn, en Poppystamps.

De eerste Ppinky dolls heet "what a day"
De Tweede Ppinky dolls heet "My friends" 
En de derde heet "Pinky with flaffy kitten.''

De afdrukjes zijn ingekleurd met distress en de katjes zijn in de kleuren van mijn katten.


XXX Christa


6 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Wat mooi christa, en superleuke stempels!

Dortesjs zei

waue this is beautiful love it

martina's kaartjes zei

helemaal lief en leuk,
grtjs martina
x

Ela zei

Heel schattig Christa! Erg mooi papier en model en wat een mooie stempels! Groet, Ela

Erica ♥ zei


Woww echt super gaaf gemaakt, heel mooi ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Janny zei

Wat een schitterende creatie zeg, de stempeltjes vind ik schattig, en prachtig ingekleurd groetjes Janny