dinsdag 4 november 2014

Mercidoosje

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een wikkel laten zien die ik om een merci doosje heb gemaakt.
Een hobbymaatje zit al een tijdje in de lappen mand en ik wilde iets maken om haar op te vrolijken.

En wie lust er nou geen chocolade ;).

Ik heb eerst een wikkel om het doosje gemaakt met cardstock, dit heb ik bekleed met het prachtige maja papier.

Het stempeltje is er een van Whimsy stamps en ze heet Posey, ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik de scalop ovalen van nellie snellen gebruikt , takjes van creative expressions , de vogeltjes zijn van marianne design, en het vogeltje zit op een soort honingraatstans van nellie snellen


Parel ketting gebruikt, en lieve bloementjes , de stempel met knuffel is van crealies.


Kijk zo schuif je de lekkere chocolade eruit.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.

 Wil graag proberen om in het dt te komen van whimsy stamps , lijkt me zo gaaf om in zo'n grote internationale team te komen , ik ben toe aan een andere uitdaging en niet steeds een en de zelfde soort stempels mee te designen, en ik wil meer laten zien dan alleen kaartjes ik ben gek van doosjes,tasjes, mdf etc  en bij whimsy stamps er zijn zoveel mooie stempels en stanzen waar ik echt wel raad mee weet, allemaal hard duimen voor me  :)

I want to try to become a member of Whimsy stamps.
It 's really is so awesome to help in this great international team, i am ready to take other challenge's ,want to work more with different stamps and not one  and the same .
I want to show that i not only make cards but also boxes,bags, working with mdf woods, etc .
I am honest the stamps and dies are so awesome from whimsy stamps , i know what i will made of it , everyone keep your fingers crossed for me :)

XX Christa

8 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
wat een prachtige opkikkerdoos heb je gemaakt daar zal de ontvanger zeker wat blijer door gaan kijken met zoiets moois en lekkers
groetjes corry

jolanda zei

super mooi

Irene zei

Wat een schatje en dan ook nog iets lekker er in, als je daar niet spontaan van opknapt?????
Ik dacht dat je bij CC ook al zo veel leuke stempels en stansjes kreeg maar idd is Whimsy ook super dus ik duim wel voor je hoor (heb er zelf ook over lopen denken maar elke week een kaart MOETEN, niks voor Ireentje *lol*!!). Mag nu GD zijn en dat vind ik ook al enig!!

xx Irene

chrilvian zei

wat een dotje
ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Denise Lynn~ zei

Such a sweet creation, love the hidden surprise. Thank you so much for entering our DT call.

Erica ♥ zei


Oohhhh wat ontzettend mooi weer gemaakt, echt gaaf ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Sandra zei

Wat een lieffie en wat leuk om te krijgen natuurlijk ,Ja ik lust óók chocolaaaa ...!
Ik ga ook voor je duimen hoor !

Marleen zei

Geweldig mooi Crhista!
Lieve groetjes,
Marleen