donderdag 17 juli 2014

DT Studiolight Colors in the Sea

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een lekkere felle kaart zien.
Ik zeg eerlijk oranje is niet mijn kleur maar ik vond deze toch wel heel goed gelukt .
Ik heb voor de kaart vorm een Gokreate mal gebruikt en deze met grijs cardstock gestanst.
Daarna een oranje vel uit PPSL02  uitstansen.

Ook heb ik met grijs cardstock 2 stroken van 10cm uitgesneden en deze met een scorepal elke inch gerild , een inch is ongeveer 2,5 cm hier maak ik een groot rozet van.

De stroken heb ik langs de rand eerst gescheurd , ik heb cardstock gebruikt die tweekleurig is ,daarna de stroken trapsgewijs opgevouwen tot trappetjes .

De trappetjes aan elkaar gelijmt en even met een knijper het vast zetten zo kan het rustig drogen.
Zorg dat je een gluegun al heet heb klaar staan, pak een klein kaartje die je achter de rozet kan plakken ,vouw je rozet en lijm het kaartje met de gluegun vol vervolgens plak je hier je rozet op , PAS OP de lijm is erg heet!!.

Neem een strook met dots uit PPSL03 en plak deze samen met wat jute in het midden van de kaart.
Stans een ovaal ,ik heb blauw gebruikt uit PPSL02, deze met frantage white bewerkt.
Op het ovaal plak je de bewerkte vis uit EASYVL411, dit ovaal plak je op het rozet , de rozet weer op de kaart.


Om een koraal idee te geven heb ik uit  PPSL02 met verschillende stansen van Marianne Design gestanst.
Tussen de blaadjes wat echte schelpjes geplakt , pareltjes en hier en daar wat doorzichtige dewdrops.


Hoop dat jullie wat vissige inspiratie hebben gekregen , en laat ze zien in onze facebook groep ,dat vinden wij super leuk.
XX Christa

4 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk kaartje

Erica ♥ zei

Hij is zo super gaaf ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Marianne zei

Ziet er weer helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

Monia - Monika Jakubowska zei

Fabulous card, I love it!