maandag 2 juni 2014

DT CC Designs Shopping Nancy


Hoi allemaal 
Vandaag dag 2 van de nieuwe lijn van CC Designs juni.
Dit is Shopping Nancy van Roberto's Rascals super leuk is ze .

Ook heeft Christine een hele gave stans gemaakt deze heet de CC Designs Cutters Baggie and die, ik kocht vaak de witte en bruine zakjes met een tag erin , ik vroeg aan Christine of het haalbaar was om zoiets te maken en jaaaa nu kan ik zelf mijn zakjes en bijpassende labels stansen, in elk gewenst kleur,papier ik wil.



Verder heb ik het papier van Studiolight gebruikt de paperpad PPSL03


Verder nog de ijsjes stans van CC Designs de C.C. Designs Cutters Sweet Treats Set, er zit ook een hoorntje in deze set ,super leuk.
Nog een achtergrond stempel van Crealies gebruikt ,bloemen en de blaadjes van Noor

XX Christa

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

die is leuk ! mooi gedaan met al die laagjes ! geslaagd kaartje
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een gaaf kaartje.
Groetjes Miranda

Sandra zei

erg leuk wat een lief kaartje

Irene zei

ALLES is LEUK aan deze kaart,supers Christa en gaaf van die zakjes..nog niet in de shop???

xx Irene

Irene zei

ALLES is LEUK aan deze kaart,supers Christa en gaaf van die zakjes..nog niet in de shop???

xx Irene

jolanda zei

prachtige kaart

Anita Meijer zei

Schitterend weer Christa, supermooi.
Liefs van Anita

Nicole zei

SWEEEEET!!!! Wel redelijk rustig voor jou doen....LOL!!
Liefs, Nicole

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Fijne dag en groetjes Marianne