maandag 3 februari 2014

DT-CC Designs Oliva's happyday


Hoi allemaal,

Vandaag laten wij van het CC Design team weer de nieuwste stempels zien van de maand Februari, en ze zijn schattig.
Dit is Olivia's happyday, ze is verkrijgbaar vanaf 6 februari in de CC Designs shop
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn afgelopen stage adres, om te bedanken voor de leuke tijd, ik heb het erg gezellig gehad dus een kaart en een doos bonbons achter gelaten.



Overige materialen:
Gokreate mal
Spellbindersmallen ( de ovalen)
Tim Holtz doily
Marianne Designs takken
Vlaggen stans van CC Designs
Bloemen, meeldraden
Frantage
Noorstempel in zakje met label
Distress
Kant.lint, scrappersflos en een bedel

XXX Christa

8 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een lief stempel heel mooi kaartje groetjes maartje

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! mooi gemaakt, veel mooie en leuke details,
grtjs,martina
x

Marrie zei

Hallo Christa,

Wat is dit een heerlijk kaartje met al die lieve kleurtjes en zo snoeperig stempeltje er op heel leuk gedaan hoor.

Lieve groetjes Marrie

Sandra zei

super hoor erg mooi
gr sandra

Pat (mspfd) zei

Christa, this is gorgeous. Your talents never cease to amaze me. Your designs and coloring are the best. Thanks for stopping by my blog and leaving such a lovely comment!

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Christa.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Hoi Christa idd hier kan ik t goed zien. De label schuift dus achter/in de kaart. Tis een beauty. Groetjes Monique

annie zei

wauwwwwwwwww wat super mooi Christa
liefs annie