zaterdag 22 juni 2013

DTKaart 't Scraphuis-SweetSixteen



Hallo allemaal ,

Mijn DTbijdrage vandaag voor 't Scraphuis. (pssttt die nieuwe van Joy crafts Noor design heeft Jolanda al binnen die met die mooie vlinders en sneeuwvlokken snel kijken )

Vandaag een kaartje voor Noortje ( dochter van Christa /Scrapmommie)die binnenkort haar sweetsixteen gaat vieren.
Ik hoop dat deze kaart vandaag bij haar op de mat valt .
Wat heb ik allemaal gebruikt :

Papier : Echopark bundle of joy girl
Stempel : Magnolia DooBeePops Tilda - Special Moments Collection 2013
Inkt : Distress en Archival jetblack
Bingostempel : is van Noor
Stansen: Go Kreate Large Frames Frilly Square #8 (160 028) Go Kreate en Magnolia Doohickey's WL13 Peonies 130116003-5   het ovaal is van Marianne Design
Bingo chip : Maya Road - Alterable Wood Bingo Calendar Numbers WD2184
Kant :Kantje wit 4222 Albelle
Houtenbloemen en blaadjes: Houten-ornamenten-box

Verder heb ik een lolly ertussen gedaan lekker sweet ;) wat badgaas,parelketting en wat stickles
Als je iets speciaals zoekt ,kan je altijd Jolanda mailen voor vragen

Fijn weekend allemaal XX
Christa

13 opmerkingen:

Irene zei

Weer een echte Christa-kaart met iets lekkers er bij, daar zal Noortje vast super blij mee zijn!!

xx Irene

Lia zei

Wat een geweldige super super kaart, heel mooi afgewerkt weer,
groetjes Lia

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Christa.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw wat een pracht Christa, ik vind je kaart helemaal top, super.
Liefs van Anita

Sandra zei

erg leuk geworden hoor
gr sandra

Christa zei

Ik vind hem SUPER gaaf !! Helaas heeft de postbode hem nog niet gebracht .... En wat leuk die lolly !! Fijne zondag. Liefs van Christa.

Noriko zei

Wat een plaatje, hier zal ze blij me zijn.
Echt een schatje.

Lieve groetjes Noriko
Norikoskaarten.blogspot.com

jolanda zei

prachtig kaartje

Unknown zei

wauw wat een super gave kaart!!
gr,gerrie

Lenie zei

prachtige en lieve kaart.
groeten Lenie

Scraptastische hobby zei

Hoi Christa,
Ik belande via, via op je blog en heb even rond gekeken, en zag veel moois.
Deze kaart die je voor Noortje hebt gemaakt is een bjoetie! En die heerlijke lolly erbij, is natuurlijk helemaal geweldig!!
Groetjes van Gerie

Lenie zei

Ben helemaal vergeten om je te feliciteren met je verjaardag vandaag en wens je nog een fijne dag toe.
groeten Lenie

Exclusively by Mel zei

What a fabulous card! I didn't get this Tilda, but seeing her coloured I shall put her on my list.
Love your wonderful design lovely.
Mel. xxx