vrijdag 1 maart 2013

Kerst in Maart ;)



Hoi allemaal ,

Van de week mn kerstmapje aangevuld bij Tiets haar club, ik doe daar mee aan de kerstaktie betekent 2 per maand .



Deze 2 gemaakt, ik moet helemaal weer inkomen , was de kerst zat hahaha, maarja we beginnen maar weer want ik had dus gewoon te kort , moest al een snel trein kaarten erbij gaan zitten maken ;) wat ik natuurlijk super leuk vind om te doen , maar met stress iets minder.
XX Tot morgen ,en dan show ik ietsss heeeel moois ;)
Christa

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kerstkaarten.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Hey wow ondanks dat je niet in de
kerstsfeer zat heb je deze toch erg
mooi gemaakt, ik vind ze super.
En je hebt er weer 2 voor je
voorraadje ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

jolanda zei

schitterende kaartjes

Marrie zei

Hallo Christa,

Ze zijn geweldig die heb je al lekker klaar.
Leuk paapier heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marrie

Yvonne zei

Ze zijn allebei schitterend Christa.
liefs Yvonne

Cindy zei

Wat een super leuke kerstkaartjes Christa, echt heel mooi!
Liefs,
Cin

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Christa.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw Christa wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt, ik vind het 2 toppertjes.
Liefs van Anita

Margreet zei

Wat een super leuke kerstkaartje
Groetjes Margreet

Lia zei

2 hele leuke kerstkaarten Christa,
groetjes Lia

Irene zei

Het is je toch maar mooi gelukt om weer 2 beauties te maken, leuk papier ook Christa!!
Ben benieuwd wat er morgen komt als je nu al zegt dat het heeeeeeeel mooi wordt!!!

xx Irene

Sandra zei

Super leuke kleurige kaartjes chris
gr sandra

Anke zei

Prachtige kaartjes
liefs Anke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn twee plaatjes geworden Christa,ik vindt vooral de onderste een schatje,lieve groetjes Miranda (ben nu wel nieuwsgierig wat je morgen gaat plaatsen,hihi,goede zet)

Chantal zei

Wauw Christa, wat een gave kerstkaarten! Lieve groetjes, Chantal