woensdag 27 februari 2013

Sweetnovember Esther All that Scraps



Hoi allemaal,

Vandaag de laatste die ik laat zien van de All that Scraps februari serie want de maart serie komt er aan en die is ook zo TEGEK.
Het stempeltje heet Sweet November Esther en de tekst is van AmyR Eggstra special sentiments.

Deze vorm heb ik gemaakt met een inshape mal van Crealies.
Als jullie mijn bericht terug lezen van 6 februari dan weten jullie hoe ik aan dat leuke witte bloemetjes met groen aankom ;)
Ook het roze gaas heb ik van deze mensen gehad ,ik zie overal wat in he , mijn cliƫnte had bloemen gekregen en daar zat dat gaas onder ,ja dat ziet mij oog meteen woww roze gaas , netjes gevraagd en heel lief gekregen, en als u het leest wat vind u ervan? :)

Tot heel snel met de maart serie XX Christa

16 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
wat een geweldige kaart en vooral de match van alle dessinpapier vind ik super!
groetjes van corry

Dina zei

weer een prachtige kaart super

Sandra zei

erg mooi weer geworden hoor christa, ik hoop dat je client er blij mee zal zijn.
gr sandra

jolanda zei

mooi kaartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie voorjaarskaart en wat een leuke bloementoef er bij,lieve groetjes Miranda

De Creakeet van Peet zei

Leuk model kaart zeg en wat een mooie kleurtjes knuf peet

Deborah zei

Het roze gaas is super, goed dat je het gevraagd hebt, het past super goed!!! Mooie en speciale kaart, heel uniek!!
Groetjes Deborah

Erica ♥ zei

Woww meis, wat heb je dat weer mooi
gemaakt, de stempels zijn zeker leuk
en het geheel is zo lekker fris en
vrolijk :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Anneke zei

Prachtige kaart meis! Groetjes Anneke

arjette zei

Dat ziet er weer super uit Christa, wat mooi!!! Dat gaas is ook onwijs leuk, heb je mooi mazzel als je daar tegenop loop!

gr. arjette.

GerJanne zei

Hoi Christa,
wat een supermooi kaartje! De kleuren zijn geweldig!
Groeten,
GerJanne

Sylvia zei

Leuk model kaart en erg leuke kleuren.

Groetjes Sylvia

Anita Meijer zei

Wat schitterend Christa, heel erg prachtig weer.
Liefs van Anita

Chantal zei

Wauw Christa, wat een supermooie kaart weer en gaaf model! Lieve groetjes, Chantal

Riet zei

ohhh Christa,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Irene zei

Aan lente bij jou ook helemaal geen gebrek Christa, schattige kaart!!! Het voetballertje is ook gaaf!!

xx Irene