maandag 18 februari 2013

Make it Monday All that Scraps tutorial



Hoi allemaal ,

Vandaag is het mijn beurt om op All that Scraps blog een Make it Monday te doen, ik heb een tutorial gemaakt hoe je bloemen maakt met de Lucky charm die van All That Scraps

Als eerst stans je de klavertjes 4 en beinkt je ze zie foto hierboven, daarna zie foto hier onder  knip je de steeltjes eraf.


 





Dan krul je met een sate prikker de klavertjes om tot bloem blaadjes



Als je alles omgekrult heb kan je nu je bloem opbouwen.



In de harten van de bloemen kan je eventueel een parel of steentje in doen .


 Deze tasje heb ik gemaakt voor de meiden van mijn vriendinnetje Martine, ik hoop dat jullie mijn Make it Monday leuk vonden

Stempel : Swiss pixie Heidi with kitty
Stansen : C.C. Designs Cutters Lucky Charms Accessories Die en  C.C. Designs Cutters Cherry Blossoms Die
XX Fijne maandag Christa

11 opmerkingen:

Dina zei

prachige bloemetjes en super leuke tasjes mooi

eva zei

such an awesome idea! i love it! the flowers are so pretty!

marion zei

Wat een mooie bloemen en supergave tasjes, knuf, xxx, Marion

Sandra zei

Leuk je tasjes en je bloemetjes Christa !

Lenie Hempen zei

Wat schattig Christa.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Bernadet zei

vind ze helemaal te gek Christa!!

Sandra zei

erg leuk hoor
gr sandra

Saskia van den Berk zei

Super mooi gemaakt. Goeie uitleg voor het maken van die bloemen. Knuff Sas

Tiets zei

Moooooi joh die bloemen en je tasjes zijn schitteernd!
Liefs Tiets

Anoniem zei

supermooi!!!
bedankt voor deuitleg van de bloemen!

groetjes
Tine

anja zei

Leuk hoor
Gr Anja