maandag 12 maart 2012

Klok voor Angelique gemaakt





Hoi allemaal,
 
Wat een super leuke reacties heb ik gekregen op de klok van mijn zusje bedankt allemaal, dit is mijn klok 2.

Deze klok heb ik voor Angelique gemaakt om haar te bedanken voor alles wat ze doet.
Samen met een gevuld tasje op de workshop dag gegeven, was een topdag
.
Het papier is van Prima Marketing "sparkling spring" en de swirls en bloemen van marianne design, de border is van Cheery Lynn.
De Tildas, Magnolia stempels, zijn allemaal gestempelt op Aquarelpapier met Archivalinkt en ingekleurd met de Distress inkts.
Wat tule gebruikt en Stickles om het glitter effect te geven

En vergeet onze Challenge niet  BLOEMEN, voorwaarde is dat je wel iets maakt wat uit de Scrap and More winkel komt.

Ben benieuwd wat jullie van deze klok vinden ;)
XX Christa

22 opmerkingen:

marion zei

Wat een bjoetie !! liefs,xoxo Marion

De Creakeet van Peet zei

hij is geweldig meis...knuf peet

carla zei

Ook deze klok ziet er weer zo fantastisch uit.
Een heel werk denk ik, maar ontzettend mooi resultaat.
Groetjes,
Carla

creacora zei

O Christa wat een super gave klok ! heel leuk zeg !!

Groetjes Cora

Esther zei

Ik vind deze ook helemaal geweldig,ik ga ook me best doen er eentje te scoren.
Leuk je nieuwe foto.

X esther

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Christa!!!

O relógio ficou belíssimo !!! Uma criatividade maravilhosa!!!

PARABÉNS !!!

Beijos

Marianne zei

Prima gedaan Christa.
liefs, Marianne

Lenie Hempen zei

Wat prachtig mooi Christa.
Echt schitterend.
Hier zal Angelique heel blij mee zijn.

Gr Leny Hempen

Soep zei

onwijs mooi meid
wat een kunstwerkje knap hoor
Oja op FB heb ik je toegevoegd
liefs,ans xxx

Sandra zei

Wat een mooie klok !!

Sandra zei

ook deze is al zo mooi van kleur, helemaal leuk hoor
gr sandra

LAURA KANT zei

Wat een schitterende klok! Daar ben je wel even druk mee geweest, maar het resultaat is er dan ook naar! Petje af hoor!

Hugs, Laura

Dina zei

hartstikke mooi en wat een werk

Anoniem zei

Wat prachtig! Een heus kunstwerk.
Liefs, Myriam

marja zei

Wauw Christa wat een onwijs gave klok heb je gemaakt, SUPER!!!!

Lieve groetjes Marja.

PatriciaKleijn zei

WOW zeg wat een prachtige klok

liefs patricia

Chantal zei

ohhhhh christa, wat supermooie!!!!!

*mieke* zei

Wow...ook alweer zo ontzettend mooi Christa! Wat een werk, maar wat een beauty!!!
Groetjes Mieke

Anke zei

Prachtig maar wat een klus!!
Het resultaat is echt geweldig.
liefs Tessa & Anke

Dangina Martinez zei

What a fantastic idea. That clock looks great.
Tons of Hugs, Dangina

Dora zei

Super ik heb deze hier ook liggen en moet er nog mee aan de slag!

Lenie zei

wat een mooie klok, dit idee ga ik onthouden voor een kado om te maken
Groeten Lenie