vrijdag 7 mei 2010

Merry christmastree




Hallo alllemaal ,om alvast in de kerst sfeer te komen hahahaha, deze kerstkaartboompie hoe je het wilt noemen , ik had al iets van een bloempotje/ cakeje gemaakt bij maria kan je de template vinden HIERRR de link .
En ze heeft nog VEEEEL meer leuke dingen erop staan zeker de moeite waard om te kijken .En WAUW ik heb al 100 Volgers ,ik wil iedereen bedanken dat jullie mijn blogje en creaties leuk vinden .
Ik ben half juni jarig en wil wel nog een candy weggeven maar dat laat ik later pas weten ,spannend he ,dus hou mn bloggie in de gaten
Fijn weekend allemaal
XX Christa

16 opmerkingen:

lies zei

Wouw wat een geweldige creatie zeg.
Dat heb je mooi gemaakt.
En je maakt steeds van die leuke dingen dus het is geen straf om jouw blog te volgen haha.

Liefs Lies

Anoniem zei

Prachtig, ik ben ook naar de link van maria gaan kijken, ja die maakt heel mooie dingen.
grtjes
Christa

De Creakeet van Peet zei

ik vind ze leuk en een keer heel wat anders dan de "standaard" kerstkaart. Helemaal leuk enne gefeliciteerd met je 100 volgers...liefs Peet

*Ellen* zei

prachtig en super origineel is dit kaartje/potje

chantal zei

wouw schitterend kaatrje christa
erg leuk gedaan
liefs chantal

Loes Oorschot zei

Christa wat is dit mooi!! Dit vind ik hartstikke leuk!

Groetjes. Loes

Marley zei

Wat super mooi gemaakt! Geweldig. xMarley

Anneke zei

Hoi Christa,
die is ook weer prachtig!
En Maria maakt echt geweldige mooie dingen he ;)
Groetjes Anneke

reentje zei

WAUW!!!
Hij is echt superleuk!!!
Liefs Reentje

majo zei

wat een prachtige kreatie zeg .
Super orgineel. Gr Majo

nicolet zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan Christa!!
Groetjes Nicolet

Nannieflash zei

Wow Christa they are stunning, love the way youve done your flowers and your card is fabulous. With love and hugs Shirleyxxxx

Hetty zei

Wat heb je dit super mooi gemaakt

gr hetty

Sandra zei

wauw dat ziet er echt geweldig uit zeg ,
en fijn dat je je vlopje binnen hebt gekregen,
super
fijn weekend
groetjes sandra

Riet zei

Wowwww Christa,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Christa wat een mooi kaartje, heel mooi en zo origineel!
Groetjes van Jacqueline