donderdag 6 mei 2010

DT CALL bij the House of Sketches en een vintage kaart voor mn collega Abby

Hoi meiden bij de House of Sketches zoeken wij nieuwe collega's , want helaas hebben Ilonka en Elly ons verlaten.
Maar dat geeft jullie de kans om een DT schap te krijgen dus maak een super mooie kaart en wie weet worden we collega's, om meer informatie te krijgen lees verder op de blog van The House of Sketches.



Nou deze kaart heb ik gisteren gemaakt voor mijn Collega Abby, zij werkt als zieken verzorgende in de wijk en krijgt altijd heel wat te voorduren van clienten en OOK collegas zoals ik.
Gisteren had ik bereikbaarheidsdienst(dat houd in bij ziekte kan je worden opgeroepen) ,het liep heel anders dan het normaal hoorde ,ik ga er niet te diep op in ,maar iniedergeval mn collega , kreeg dus de volle laag van mij ,dat was mijn eerste reactie,ik heb haar later gesmst met mn excusses ,ze begreep me volkomen hoe en wat, maarja ik dacht moet toch wachten tot 18:00 voor dat ik de wijk in kan laat ik is een mooi lief kaartje maken ,en ja zonder een magnoliaatje, was wel wennen hihi, nou wat vinden jullie ervan , mijn collega vond de kaart super leuk

XX Christa

9 opmerkingen:

Angelique zei

dat heb je schitterend voor haar gemaakt zeg! prachtig!!

Anneke zei

Echt mooi is je kaartje!
En zo anders dan we van je gewend zijn, maar zeker zo mooi ;)
Groetjes Anneke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Christa!

Liefs Ida

creacora zei

ik vind hem prachtig !!!!!!!!!!!!

xx Cora

nicolet zei

Je kaart is geweldig geworden!!
Groetjes Nicolet

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Super en ontzettend apart,
papier is ook zow mooi!
Lief dat je dat gemaakt heb voor haar
zal ze blij mee wezen:)

Lieve groetjes
Sonja

Sandra zei

je kaartje is echt prachtig geworden en ook zonder afdrukje, je hebt geweldig mooi papier gebruikt,
groetjes sandra

p.s. had je je vlopje al binnen?

*Ellen* zei

whow wat een schattig kaartje, schitterend is die

chantal zei

schitterend kaartje christa
erg leuk gedaan
liefs chantal