vrijdag 30 april 2010

House of sketches 22 en een afdruk vloppie voor Debbie


Zo weer een nieuwe sketch van de HOS ,de stempel is een digi van Karen Doodle deze is speciaal gemaakt voor Daan een jongentje van 4 . Hier zijn verhaal
De opbrengst van deze digi gaat naar KIKA ( kinderen kanker vrij), ik heb deze kaart ook opgestuurd naar daan, ik hoop dat hij deze mooi vind .
En ja wel weer een vloppie voor de afdrukjes ,hihi voor Debbie ik had van haar ook een hele leuke gehad ik had deze al voor de helft af,zij was zo vlot dat ik die gisteren al binnen kreeg met super leuke afdrukjes en lintjes bloemetjes etc heel lief.
Je vlop komt er aan hoor ik post deze na het weekend dan loopt het hopelijk weer normaal bij tnt
Fijn weekend allemaal xxx Christa

18 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een suoper mooie creaties
heb je weer gemaakt echt toppie

gr hetty

nicolet zei

Ze zien er beiden prachtig uit!
Groetjes Nicolet

lies zei

Leuk geworden allemaal.
En zo'n vlop is gewoon een kado.

Liefs Lies

creacora zei

prachtig zijn ze allebei !!
groetjes Cora

Sandra zei

wauw dat ziet er beide weer heel mooi uit zeg helemaal super
groetjes sandra

*Ellen* zei

twee prachtige creaties zijn dit weer

majo zei

Hoi . Leuk dat we elkaar tegen komen bij karens Doodels.Groetjes Majo

Creagea zei

Oh ze zijn allebei supermooi en leuk om te krijgen.
Liefs Gea

chantal zei

schitterend kaartje
en je vloppie voor afdrukjes is ook erg leuk:D
liefs chantal

Anneke zei

Hoi Christa,
dat kaartje is heel leuk. Echt voor een Stoer kereltje ;)
Je vlopje is weer super mooi,
Groetjes Anneke

Loes Oorschot zei

Wat prachtig allemaal Christa! En die voor Daan vind ik geweldig!

Groetjes, Loes

Anoniem zei

Mooie kaartjes ! Ik heb net ook de stempels besteld voor Kinderen en Kanker (kika)
Je moet mij niet vertellen wat het is als je kind kanker heeft.
grtjes
Christa

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Liefs Ida

Debbie Stip zei

Ohhhh...nou ga ik zeker voor de brievenbus liggen hahaha...wat een mooi afdrukjes vloppie! Dat alleen is al een kadootje hoor, ben erg benieuwd hoe het er in real life uit ziet;-)

Je kaartje vind ik ook weer heel leuk, lekker stoer hoor!

xxDebbie

Yvonne zei

Hele mooie envelopjes heb je gemaakt,ga je volgen ben benieuwd naar alle andere dingen die je gaat maken.Lieve groet yvon.
http://yvonnescrappage.blogspot.com

Nannieflash zei

Hi Christa, love that Kungfu kick one, and im sure the person youve created it for will adore it to. And your Tilda card is gorgeous and so pretty. With love and hugs Shirleyxxxxxx

Hobbyshop Twinkeltje zei

mooie kaarten christa

Debbie Stip zei

Hij is in het echt nog mooier dan op de foto! Heel erg bedankt voor de onwijs leuke ruil!
xxDebbie