dinsdag 20 april 2010

Flowers en Babys

Hallo allemaal ik ben zeer ijverig geweest ,dit leuke bloemenpotje heb ik gemaakt voor ons nichtje Elin ,die word as maandag alweer 1jaar, ik heb een soort van idee gezien bij iemand en dacht dit vind ik super leuk met allerlei bloemen ponsen en uitgeknipte bloemen werd het een super geheel al zeg ik het zelf.( van martine dit superrr afdrukje gehad)














2Vriendinnen van mij zijn afgelopen week bevallen .
Chloƫ geboren op 9 april en Boji 13 april.
Ik had dit al eerder gemaakt voor iemand anders maar eigenlijk nooit op blog geplaatst , in de bakjes zitten rompertjes en of slabbertjes en er komt nog een bonnetje in ,moet ik nog ffies halen
Nou mensen ik ga weer ff lekker verder aan de gang er ligt nog een super sketch van de hos te wachten , en ik moet nog steeds 4kerstkaarten maken voor de kerstaktie bij tiets ,ik heb nog een hoop te doen hihi gezellig hoor .
Fijne avond en totgauw weer XXX Christa

27 opmerkingen:

Ilonka zei

whow Crista wat een ontzettend mooie en supergave creaties. Het ziet er allemaal te gek uit. Ik kan gewoon niet kiezen welke er het mooiste zijn.
Mijn complimenten.

Groetjes Ilonka

Sandra zei

zo meid jij bent lekker opdreef je kaartjes en creaties zijn heeeeel mooi geworden echt super, en wat een leuk idee om zo'n kraamkadootje te geven,

greotjes sandra

Jennie zei

Nou Christa, ziet er allemaal heel leuk uit. Goed gedaan hoor, erge leuke kadootjes. Leuke kleuren gebruikt.

gr. Jennie

m@deliefjuh zei

sjongen wat ziet dit er geweldig uit zeg!! helemaal gaaf. en lief he die afdrukjes. ik ben blij dat je er blij mee bent meid!
oh en ik vind jou afdrukje wel weer heel leuk van dat lieveheerstbeestjes moeder :)

maar je projectjes zijn echt super! mijn complimenten!!

Anoniem zei

Amaai, wat een bezig bijtje ben jij zeg.
Ze zijn stuk voor stuk even mooi.
groetjes
Christa

creationsncraftsbyarina zei

hoi hoi dat ziet er mooi uit allemaal pffff wat een werk zeg die bloemetjes,
maar wel mooi geworden

groetjes arina

Creagea zei

Het ziet er allemaal geweldig mooi uit...super.
Ik heb er ook nog zo'n bakje staan,is al klaar maar nog niet gevuld.

xx Gea

Hetty zei

Wauuuw wat ben je lekker bezig geweest en
wat een super gave en mooie creaties heb
je weer gemaakt

gr hetty

Loes Oorschot zei

Oooh Christa wat schitterend allemaal! De bloempot is erg gaaf!

Groetjes, Loes

Desi zei

wowieeeeeeeee wat een supper creaties heb je weer gemaakt christa !!! en je kadootjes zijn ook erg gaaf dat geeft mij ook een ideetje want 3 vriendinnen zijn zwanger dus er moet nodig dingen gemaakt worden
bedankt voor je inspiratie
fijne acvond verder

gr desi

Angelique zei

wauw zeg wat heb je allemaal prachtige dingen gemaakt!! heb mijn ogen uit zitten kijken... en zoveel!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Christa!

Liefs Ida

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwie
wat een gave kaarten heb je gemaakt
echt heel mooi
groetjes elly

Anneke zei

Wow Christa,
jij bent lekker bezig geweest :D hihi..
Zo'n leuke spulletjes dat je hebt gemaakt!
Die babysetjes zijn echt heel leuk.
En wat een prachtige bloemenkaart!!
Zo mooi dat die zijn gekruld enzo, echt geweldig ;)
Groetjes Anneke

creacora zei

o wat mooi allemaal !!!!!!!!!

je bent idd erg druk geweest schitterend allemaal !!

groetjes Cora

chantal zei

wouw christa
wat een super projectjes allemaal
echt super
liefs chantal

crazyknutselgek zei

wauw wat gaaf zeg. super

liefs anita

Nannieflash zei

Wow Christa your neice is going to be stunning with your beautiful card and lovely flower basket. Its gorgeous. With love and hugs Shirleyxxxx

Amanda zei

Wat een schitterende kaartjes en creaties heb je gemaakt, helemaal geweldig!

Liefs Amanda

lies zei

Meid wat ben jij lekker bezig zeg.
En die doosjes zijn helemaal geweldig.
Altijd leuk om te geven en volgens mij zeker om te krijgen.

Liefs Lies

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hele mooie en super schattige creaties! Je baby cadeautjes zijn heel origineel.
Groetjes van Jacqueline

Mo zei

Dat moet een werkje geweest zijn zeg met al die bloemen. Heel erg leuk geworden. Ik verbaas me elke keer weer als ik jullie rode kater zie, hij lijkt zo op die van ons:-)
Liefs Mo

annie zei

woouwwwwwwwww christa wat een kaarten super super gaaf zijn ze geweldig wat ben je bezig geweest zeg ,
bedankt voor je berichtje op mijn blog
liefs annie

scrapAnnie zei

hoi hoi,
wat super joh dat bloemen potje!!!
echt heel leuk met al die bloemetjes!
liefs ann
xoxo

Jolara zei

er staat een award voor je op mijn blog ! GR Joyce

Debbie Stip zei

wat een ontzettend mooie creaties weer! Een heel erg leuk idee ook, die mandjes met al die babyspulletjes!
xxDebbie

Vera zei

wow dat bloempotje is echt super vet!
ik heb ze al vaak gezien, maar deze is echt het mooiste!

groetjes

vera

www.creavera.punt.nl