woensdag 30 december 2009

Zo even een ander achtergrondje

Ik heb mn achtergrondje veranderd , even wat kleurijker,word helemaal gedeprimeerd door al dat sneeuw,pfff morgen weer werken,word WEER lopen, balen hoor.
1E kerstdag lag er ook zoveel sneeuw mn man heeft me rond gereden, kleine is even mee geweest later naar opa en oma gebracht.

Kerst was wel gezellig hoor 1e kerstdag waren mn zwager en schoonzusje hier met de kleine meid,hebben we gegourmet,was heel lekker.
En de 2e kwamen mn ouders en zusje en oma, ik had witlof met rollade en van die aardappel dingen ,die in de frietpan moeten.

Zondag lekker rustig gehouden, heb 3 dagen gewerkt,normaal heb je er geen erg in als je 5 of 6 dagen achter elkaar werkt ,maar met die feestdagen en het slechte weer was ik gebroken joh,, laat erin vroeg eruit pfff breekt op hoor.

Gisteren naar Simpel -Scrappen geweest http://www.simpel-scrappen.nl/ , wat papier gekocht en clearstamps, en een edge pons van martha steward, meer niet hoor ff rustig nu ,ik ga nu echt sparen voor de beurs( rijswijk) waar we in juni heen gaan

Ik hoop dat iedereen een leuke kerst heb gehad en bij deze wens ik iedereen een CREATIEF ,GEZOND EN GELUKKIG 2010 TOE

9 opmerkingen:

Amanda zei

Je Blog ziet er onwijs leuk uit met deze achtergrond, lekker vrolijk. Balen meid dat je weer moet lopen.... misschien valt het mee en is alles weer weg, ga duimen voor je. Enne veel plezier met je nieuwe spulletjes.

liefs Amanda

celia zei

Ja amai dit is een totale verandering!Na al dat kerstgedoe val je net in een lade met scrappapier! LOL!
Is zo erg dat je terug aan het werk moet...ik heb nog verlof tot maandag maar is dan ook niet betaald, :-(
Voor jou ook het allerbeste in 2010!Dat alles naar je zin mag zijn!
Grtjs,Celia

chantal zei

hoi christa
wij hebben ook een erg leuke kerstgehad 2de kerstdag hebben we uitgebreid gegeten bij me broer en schoonzus en eerste lekker thuis
ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig gezond en creatief nieuwjaar toe
groetjes chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een lekkere frisse achtergrond Christa!
Alvast een hele fijne jaarwisseling!
Groetjes van Jacqueline

Hetty zei

Wat een leuke en gezellige achtergrond heb je ik moet ook weer eens gaan zoeken naar iets anders.
Een hele fijne jaarwiseling

gr hetty

daantje zei

Ik wil jij en je familie ook al het goede wensen voor 2010 en een fijne jaarwisseling.
groetjes
Daantje

Nannieflash zei

Hi Sweetheart, I hope that you soon feel a lot better, I agree the snow can get your down, so be careful, looking forward to your new creations, so Happy New Year to you to, with love and hugs Shirleyxxxxxx

Milnie zei

Veel sterkte met het werken meis! ik wil je bedanken voor je lieve berichtje, ondanks dat ik hem heb verwijderd omdat ik het bericht moest weghalen door technische dingen :S

Ik wil ook jou en je familie via deze weg alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen!

liefs,

Mélanie

Anneke zei

Hoi Christa,
wat een vrolijke blog heb je gemaakt!
Wens je een gelukkig 2010 en veel scrapplezier het komende jaar ;)
Groetjes Anneke