woensdag 16 december 2009

Lucy kitty cat motivet en een award van Shirley

Net gemaakt, mn zusje smste vanmiddag ,mn stempels zijn binnen,ze had de wekelijkse comment gewonnen te gek he. Ze heeft 3 nieuwste stempels en 2 oudere uitgekozen. Dit is een van de nieuwste super toch. Om 18.30 was ze bij me met de envelop uit canada, de stempels moest ik voorzien met ez foam,had ik gelukkig extra gekocht op de beurs,kwam goed van pas. Ben helemaal verkikkert op deze lucy sttempels zo lieffff. En ik heb een award gehad van Shirley http://nannieflash.blogspot.com/, bedankt hoor Shirley. Ik weet niet hoe deze award werkt dus geef ik hem door aan iedereen die deze wilt hebben gefeliciteerd
XXX Christa

9 opmerkingen:

Anneke zei

Wow Christa,
wat heb jij lekker bezig geweest :D
En wat een prachtige kaartjes!!
Het babyboy kaartje heel leuk, en die tekst
aan de binnenkant zo mooi.
En dit leuke kaartje!
En wat een kleurwerk zeg ;)
Binnekort kan je het al beter dan ik :D
Zo mooi die wange'tjes van lucy.
Groetjes Anneke

chantal zei

hoi christa
wat een schitterende kaart
groetjes chantal

Marijke van Ooijen zei

Hay Christa,

Wat een snoezige kaart van Lucie Kitty Cat.
Die kleuren zijn helemaal toppie!

Groetjes,
Marijke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Christa,

Wat een geweldige kaart zeg!
En gefeliciteerd met je award.

Groetjes Ida

De Creakeet van Peet zei

zeg mazzelkontje, top dat je zus die stempels heeft gewonnen he, kun je ze mooi gebruiken hihi en je hebt er een keileuke kaart van gemaakt..helemaal leuk Liefs Peet

m@deliefjuh zei

ik kan me voorstellen dat je in de wolken bent! en terecht! geweldig!

elly zei

hallo christa
wouwwwwwwwwwwwwww wat een gave stempel heb je daar
echt toppie hoor
je hebt eer een mooie kaart van gemaakt
echt heel schattig
en DEN HELDER is echt fantastisch(vooral SIMPEL SCRAPPEN) hihihihi was echt een super dag je boft maar hoor met z'n winkel in DH

groetjes elly

Amanda zei

Prachtig kaartje, en geweldige stempel!

Lieve groetjes Amanda

Milnie zei

Geweldig kaartje meis, leuk he zulke dingen winnen, zeker omdat jullie er met z'n tweeen van kunnen genieten! vind het echt een leuke kaart geworden, het papier wat je hebt gebruikt vind ik ook heel erg mooi!
Liefs