donderdag 10 december 2009

Kopje Thee????

Deze kaart gemaakt voor een client van mij ,ik kom 3x in de week bij een mw die geholpen moet worden bij haar persoonlijke verzorging ,ik werk in de thuiszorg als verzorgende c. Na de verzorging drink ik altijd een bakkie koffie en zij een bakkie thee ,ik heb nu een paar weekies vrij ,en ze weet dat ik scrapkaarten maak,laat ze soms ook zien ,mensie weer blij.Dus zal ik deze van de week even posten bij haar 21dec begin ik weer benbenieuwd wat haar reactie is, tevens gaat deze kaart mee voor de magnoliachallenge lekker winterglow thee erin,echt een aanrader als van spicy thee houd ,kaneel enzz.

Binnen kant niet teveel gedaan papier is al druk genoeg vond hem goed zo nou meiden wat vinden jullie ervan,
Veel liefs xxx
Christa

13 opmerkingen:

Milnie zei

Gave kaart meid! Heel erg leuk dat je voor een client een kaartje maakt! En die thee aan de binnenkant vind ik ontzettend leuk! Daarbij is mijn lievelings thee de winterglow ;)

Liefs!

De Creakeet van Peet zei

Het magnolia verslaafde :-)....wat is die leuk geworden zeg en een leuk idee om er theezakjes in te gaan doen, die moet ik onthouden...Liefs Peet

Tiets zei

erg lief dat je dat doet en de kaart is prachtig!
Liefs Tiets

chantal zei

hoi christa
wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt
groetjes chantal

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Christa,

Erg leuk gedaan zeg!

Vind hem prachtig.

Groetjes Ida

m@deliefjuh zei

nou dat is leuk zeg! super!

Loes Oorschot zei

Wat leuk voor die mevrouw!! Het is dan ook een prachtige kaart met ook nog iets lekkers erin!!

Groetjes, Loes

Amanda zei

Een prachtig kaartje Christa, en wat lief dat je hem naar de mevrouw stuurt.

Lieve groetjes Amanda

Anneke zei

Wat lief Christa,
het kaartje is heel leuk gevonden!
Zo leuk met die thee aan de binnenkant
heel mooi ;)
Groetjes Anneke

Jane zei

Wow! this is stunning, such gorgeous colours and details, thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xx

M@ureen zei

Wow, gave kaart Christa!

Bedankt voor je bezoekje en berichtje op mijn blog!

Groetjes,
Maureen.

Margreet zei

wat n prachtige kaart heb je gemaakt meis. En heel lief dat je die aan je client geeft. Daar zal ze vast erg blij mee zijn. Heerlijke thee erin. Lekker genieten dus. Ik vind alleen de geur al erg lekker van die thee. Ik koop ook altijd wel n paar doosjes zodat ik na de winter ook nog die thee kan drinken.

Liefs Margreet

Marianne Schut zei

Hai Christa, ik zat even op je blog te neuzen en kwam deze kaart nog tegen, wilde nog even zeggen dat ik hem super mooi vind! Echt heel leuk met die theezakjes erbij.
Groetjes,
Marianne