zaterdag 28 november 2009

Just magnolia challenge sketch van martine

Hallo allemaal, de onweer overleeft vanacht zo het heeft hier behoorlijk geknettert,ik heb weekenddienst dus zat vanochtend vroeg met mn regenpakkie op mn scootertje naar de mensen toe rijden ,blleee elke keer dat stomme pak aan en uit.Morgen weer een dienst. Deze kaart gisterenavond gemaakt ik vond dit wel een lief stempeltje voor deze sketch wat vinden jullie ervan, de vleugeltjes en boven haar dichte oogjes had ik wat stickels je ziet het slecht jammer genoeg
Gisteren met Dribbel naar de dierenarts geweest de hechtingen mochten er weer uit. Dierenarts was zeer tevrede de wond was goed geheeld. Hij blijft ook nu binnen tot in het nieuwe jaar , ik vermoed toch dat hij aan een hek blijft hangen ofzo, ik heb deze foto net gemaakt ,hij ligt hier lekker op de bank te loungen,hihi, hij was weer blij dat die lampenkap af mocht gisteren Nou ik wens jullie verder een fijn weekend toe groetjes Christa

5 opmerkingen:

Milnie zei

Leuk kaartje weer Christa, Wat vervelend he dat rotweer? ik blijf ook zoveel mogelijk binnen, lekker warm met chocolademelk en dan freubelen! Sterkte alvast met je dienst weer morgen!

Liefs,

Mélanie

Marley zei

Wat een lief kaartje!!
Balen zo in dat weer rijden he, bahbah..
Fijn dat het weer wat beter gaat met Dribbel..
xxMarley

Monique Lokhorst zei

Hallo Christa,

Wat een gaaf kaartje, ontzettend leuke kleuren. Wat heb je trouwens een schattige katten. Wij hebben er zelf maar 1, een britje, nou ja Britje, hij is behoorlijk stevig maar wel heel lief. Nog een heel fijn weekend.

Veel liefs,
Monique.

chantal zei

hoi christa
schitterend kaartje
groetjes chantal

Margreet zei

Fijn dat t weer goed gaat met jullie dribbel
Liefs Margreet